Doe mee aan #2

Doe mee aan DPPR#2

Doe jij mee aan #2?

Zou het niet mooi zijn als #1 een vervolg krijgt? Zodat steeds meer mensen zoals jij & ik geïnspireerd worden door de verhalen die DPPR deelt, zodat steeds meer mensen actief kunnen bijdragen aan een betere wereld!

Ben jij enthousiast over DPPR? Wil jij je tijd, expertise, middelen of netwerk inzetten om het succes verder uit te bouwen? We nodigen je van harte uit om je bij ons te melden via IkDoeMee@dpprmagazine.nl

Samen actiegericht innoveren voor DPPR

Met de methodiek Strategic Doing kunnen we met netwerken en organisaties om team DPPR heen, samen stap-voor-stap (strategische) vernieuwingen bedenken en implementeren. Deze aanpak vergemakkelijkt snel samen werken aan meetbare uitkomsten, én daarmee kunnen we tegelijk flexibel inspelen op de nieuwe inzichten binnen het team. Iedereen draagt geïnspireerd zijn of haar meerwaarde bij waardoor er ruimte komt voor enthousiasme, daadkracht en het bundelen van onze krachten.

Jacco Dros, André Bode en Roeland Tameling maken het verschil door ons te helpen met deze methodiek te komen tot een haalbaar plan van aanpak waarmee we het succes van DPPR #1 kunnen uitbouwen. Mét de enthousiaste mensen in ons netwerk, die ook ieder op hun eigen manier een verschil willen maken en willen meebouwen aan DPPR!

Jacco Dros

Jacco Dros helpt bestuurders, directeuren en managers bij het verbeteren van hun organisatie. Na verschillende managementfuncties in de mediawereld heeft Jacco zich gespecialiseerd in het brengen van nieuw toekomstperspectief bij netwerken, bedrijven, (onderwijs)instellingen, overheden en NGO’s. Jacco is enthousiast, creatief en een tikje eigenwijs. Maar hij is vooral zichzelf. Strategic Doing helpt Jacco om focus en snelheid te brengen in de processen die hij ondersteunt.

André Brode

André Brode is een bevlogen resultaatgerichte oplosser die werkt vanuit de overtuiging dat mensen steeds weer het verschil maken. Hij begeleidt organisaties in het realiseren van strategische kansen in hun markt of branche. Daarbij is veelal bijzondere aandacht nodig voor ontwikkeling van cultuur en leiderschap. Dat doet hij in zowel de private- als publieke sector in zowel MKB als corporate organisaties; GGZ, Onderwijs, Energie, Telecom, Hi-tech maakindustrie.

André heeft een achtergrond in bedrijfskunde, management, psychologie en technologie. Strategic Doing sluit aan op zijn werkstijl: ‘no-nonsense met een hart’.

Roeland Tameling

Roeland Tameling is van oorsprong jurist en heeft een brede ervaring in organisatieadvies, met een specialisatie in city- en destinatiemarketing. Zo was hij het recente verleden manager van het Convention Bureau Gelderland en directeur van Apeldoorn Marketing. Nu is hij actief als citymarketeer en strategisch adviseur in onder meer Kampen, Dronten, bedrijventerrein Lage Weide en Veenendaal. Roeland loopt op zonne-energie. Hij kan wel fanatiek zijn, maar speelt niet om te winnen. Want tegen elkaar spelen is leuk, maar samen spelen is leuker. Dus je begrijpt wel waarom hij dol is op een potje beach ball met zijn voeten in de branding. En dat hij enthousiast is over de strategic doing aanpak. Dat blijkt ook uit zijn motto “geen slogans maar daden”.